top of page
מדיניות החזרות

1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א 1981 (להלן: החוק).

2. לקוח רשאי לבטל הזמנה לפני שמועד מסירת המוצרים לחזקתו הגיע, על ידי מתן הודעה בכתב בדבר רצונו בביטול ההזמנה, בתנאי שההזמנה אינה מוגדרת כהזמנה מיוחדת לפי החוק. במקרה של ביטול, החברה רשאית לחייב את הלקוח בסך של 5% מערך המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

3. ניתן לבטל הזמנה לאחר מסירת המוצרים תוך 14 ימים ממועד קבלתם, בתנאי שההזמנה אינה מיוחדת, שלא בוצעה הרכבה בבית הלקוח, וכי המוצרים נשארים במקום אליו סופקו בהתאם לתנאי ההזמנה. החברה רשאית לחייב את הלקוח בדמי ביטול כפי שצוין לעיל.

4. זכותו של הצרכן לבטל עסקה אינה שוללת את זכותה של החברה לתבוע נזקים במקרים בהם ערך המוצרים פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, כולל מקרים בהם נעשה שימוש במוצר, האריזה נפתחה או נפגמה, או המוצר ניזוק, נפגם או התקלקל.

5. במקרה של החזרת מוצרים לחברה, האחריות להובלת המוצרים חזרה לחברה תחול על הלקוח, והלקוח יישא בעלויות ההובלה למחסני החברה (באמצעות חברת המשלוחים של החברה).

6. לא יינתן זיכוי כספי עבור פריטים שלא שולמה עבורם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

7. הזמנה של כל מוצר שהוזמן לפי מידות ספציפיות, בד או צבע ייחודיים וכדומה, תיחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן לבטלה בהתאם להוראות החוק.

8. הזמנת מוצרים מתצוגה, מבצע חיסול או עודפים לא תיחשב כהזמנה מיוחדת, אך תנאי ההחזרה יהיו בהתאם לרשום בדף המבצע של המוצר ובהתאם להוראות החוק.

9. בעסקת מכר מרחוק עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה תוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או קבלת המסמך עם הפרטים הנדרשים, לפי המאוחר מביניהם, בתנאי שההתקשרות כללה שיחה בין העוסק לצרכן, כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

10. כל זיכוי יבוצע באמצעות אמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

11. במקרה של חוסרים במלאי, יזוכה הלקוח מידית ויישלח עדכון במייל, אלא אם הלקוח בחר להמתין למועד אספקה חדש או לרכוש מוצר חלופי באותו סכום. במקרה של הפרשי מחיר, יבוצע חיוב או זיכוי בהתאם.

12. החברה רשאית לבטל כל רכישה שבוצעה בניגוד להוראות התקנון או במקרה של חשש לפעולה בניגוד לדין החל על החברה ו/או על הלקוח.

WhatsApp 2.png
bottom of page